VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMĄ REGLAMENTUOJANTYS DOKUMENTAI
- Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika (patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-267);
- Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo modelio sandara.
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS 2023 METAIS
Gimnazijos tarybos užduotis – teminis rodiklio 2.3.2. „Ugdymas mokyklos gyvenimu“ įsivertinimas.
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS 2022 METAIS
Tobulinamas 1.2.2. rodiklis „Mokyklos pasiekimai ir pažanga“ (raktinis žodis “Atsiskaitomybė” / „Rezultatų viešinimas”)
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė.
- 2022 M. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA.
- 2022 M. ĮSIVERTINIMO IR PAŽANGOS ANKETA.
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS 2021 METAIS
Tobulinamas 2.2.1. rodiklis „Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas“
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė.
- Nagrinėjamo rodiklio aprašymas (iliustracija).
- Laukiamas ir gautas rezultatas.
- Mokinių mokymosi lūkesčių tyrimas.
- Mokinių skatinimo tyrimas.
- Mokytojų apklausa apie mokinių mokymosi lūkesčius ir mokinių skatinimą.
- 2021 M. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA.
Plačiojo gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatai
GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS 2020 METAIS
Tobulinamas 4.2.2. rodiklis „Bendradarbiavimas su tėvais“
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė.
- Nagrinėjamo rodiklio aprašymas (iliustracija).
- Tėvų, globėjų apklausos „Bendradarbiavimas su tėvais“ rezultatai.
- 2020 M. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA.
NŠA Bendrojo ugdymo mokyklų 2019-2020 m. m. (2020 m.) įsivertinimo ir pažangos anketos klausimynų ataskaitos:
Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?
Per metus bendras gimnazijos mokinių mokymosi vidurkis pakilo +0,11 balo iki 8,2. Mokymosi kokybė padidėjo +5,5% iki 60%. Mokymosi pažangumas pakilo +0,86% iki 98,97%. Sumažėjo 1% nepatenkinamo ir 4% patenkinamo, padidėjo 1% pagrindinio ir 4% aukštesniojo pasiekimo lygio mokinių. Praleistų pamokų srautas sumažėjo 43%, nepateisintų pamokų – 32%.
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?
Dauguma (95%) apklaustų tėvų teigia, kad bendra gimnazijos informavimo sistema jų poreikius atitinka. 81% klasių vadovų naujomis formomis bendradarbiauti įtraukė vidutiniškai 78% tėvų. Tėvų dalyvavimas klasių veiklų planavime padidėjo 5%. Mokinių patyčių lygis sumažėjo 22%. Su mokiniais vyksta daugiau mokymosi sėkmių aptarimų +4%. Aktyvių, iniciatyvių mokinių skaičius išaugo 2% (iki 32%).