Kovo 24 dieną gimnazijos psichologė A. Čėsnienė ir specialioji pedagogė E. Stanulienė 6b ir c klasių mokinius pakvietė į skaitymo užsiėmimą. Užsiėmimo metu buvo pristatyta Italų rašytojo Edmondo De Amičio apysaka „Širdis“, kuri atnešė pasaulinę šlovę ir yra išversta į dvidešimt penkias kalbas. Tai pradinės mokyklos mokinio dienoraštis, kurį kartais papildo mokytojo pasakojimai, pamokantys, kaip derėtų elgtis tam tikrose situacijose ir tėvų laiškai. Pagrindinės kūrinio temos yra amžinos ir visuomet svarbios – žmonių bendravimas, gerumas, didvyriškumas, meilė Tėvynei, skurdas ir pagalba. Tęstinių užsiėmimų ciklo metu, specialistės taikė biblioterapijos metodą: mokiniai skaitė parinktus knygos ištraukų tekstus, siejo su savo asmenine patirtimi, pavyzdžiais, klausė vieni kitų, ieškojo atsakymų kaip mokykloje bendrauja mokiniai ir mokytojai, namuose – vaikai ir tėvai, aptarė kaip derėtų elgtis tam tikrose situacijose, kokie pavyzdžiai yra tinkami. Skaitydami ir analizuodami mokiniai galėjo pajusti skaitymo malonumą, „atrasti „SAVE“, pasakoti, dalintis….
Psichologė Asta ir specialioji pedagogė Edita