Įtraukusis ugdymas kelia daug klausimų ir nerimo dėl laukiančių iššūkių. Kaip reikės priimti skirtingų gebėjimų turinčius mokinius? Kaip reikės užtikrinti sklandų tėvų įsitraukimą ir bendradarbiavimą su mokyklos bendruomene, kokius būdus bei metodus taikyti ugdymo proceso metu “nepametant” įtraukiojo ugdymo koncepcijos?
Bendradarbiaujant mokytojų metodinei tarybai ir pagalbos mokiniui specialistams vasario 13 d. buvo suorganizuota metodinė diena – seminaras mokytojams „Įtraukusis ugdymas mokykloje: pažinimas, įvertinimas, individualių poreikių tenkinimas organizuojant ugdymą“, kurį vedė psichologė A. Čėsnienė, logopedė V. Jaciunskienė, socialinė pedagogė J. Kavaliauskienė, spec. pedagogė E. Stanulienė. Specialistės dalijosi įtraukiojo ugdymo principų taikymo patirtimis dirbant su mokiniais turinčiais skaitymo, rašymo, matematikos, elgesio ir emocijų, kalbos ir kalbėjimo sutrikimų bei mokinių psichologinės sveikatos stiprinimą. Seminaro dalyviai pateikė klausimų pranešėjoms, atliko užduotis, diskutavo, reflektavo.
Specialioji pedagogė metodininkė Edita