Įtraukusis ugdymas kelia daug klausimų, nerimo ir nežinomybės dėl mūsų laukiančių iššūkių. Kaip reikės priimti skirtingų poreikių turinčius mokinius į mokyklas? Kaip reikės parinkti tinkamas mokymo priemones ir teikti efektyvią pagalbą? Kaip reikės užtikrinti sklandų tėvų įsitraukimą ir bendradarbiavimą su mokyklos bendruomene?
Tuo tikslu Ugdymo meistrų komanda, spalio 12 d. organizavo praktinę vaizdo konferenciją Įtraukusis ugdymas 2022 m. į kurią jungėsi gimnazijos logopedė Violeta, socialinės pedagogės Jurgita ir Eglė, psichologė Asta, specialioji pedagogė Edita bei rusų kalbos mokytoja Ugnė.
Konferencijoje savo patirtimi dalijosi praktikai iš Lietuvos, Suomijos, Švedijos, kurie sukaupę vertingas ir veiksmingas įtraukiojo ugdymo principų taikymo patirtis dirbant su disleksijos sutrikimą turinčiais mokiniais, ugdant skirtingų kultūrų mokinius vienoje klasėje/grupėje, kuriant klasės atmosferą pasitelkus projekcines metodikas, pasirenkant metodines priemones ir įrangą įtraukiojo ugdymo organizavimui.
Specialioji pedagogė Edita