Balandžio 4 dieną tikybos mokytoja Daiva Česnulevičienė ir chemijos mokytoja Asta Eidukaitienė vedė integruotą tikybos ir chemijos pamoką „Šventes švęsk, uždavinius spręsk“.
Projekte dalyvavo 2gb klasės mokiniai. Pamokos tikslas buvo padėti mokiniams įtvirtinti įvairaus tipo chemijos uždavinių sprendimo įgūdžius, ugdyti pagarbą etninės kultūros tradicijoms, poreikį jas tęsti, skatinti pažinti liturginį kalendorių ir švęsti religines šventes.
Pamokos pradžioje mokytoja Daiva priminė Gavėnios laikotarpio minimas liturgines šventes bei minimas datas, kuo jos svarbios katalikų ir krikščionių gyvenime.
Vėliau mokiniai demonstravo savo pristatymus apie liturgines pavasario šventes, papasakojo jų kilmę, pasaulio ir lietuviškus papročius, susijusius su Pelenų diena, 40 kankinių diena, Blovieščiumi, Kazimierinėm.
Po kiekvienos šventės pristatymo mokiniai sprendė tai dienai „parinktą“ uždavinį apie aminų sudėtį, trąšų tirpalų koncentraciją, verbų dažymą .
Nors chemija, tikyba ir etninė kultūra, atrodo, visai nieko bendra neturintys dalykai (pamokos pradžioje mokiniai stebėjosi, kas gali sieti tikybą ir chemiją), tačiau ši pamka įrodė priešingai.
Mokytojos Daiva Česnulevičienė ir Asta Eidukaitienė