Vytauto g. 13, LT-67122, Lazdijai

(8 318) 51133

info@lazdijugimnazija.lt

Edukacine kelione užbaigti mokslo metai

Birželio 27-28 dienomis Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos bendruomenė iškeliavo Į Zarasų kraštą. Zarasai vienas iš ežeringiausių Lietuvos miestų, kuriame gausu nuostabaus grožio gamtos kampelių. Ekskursiją pradėjome Tiltiškių vandens malūne, susipažinome su senovinių radioimtuvų muziejumi, ragavome sraigių patiekalų, klausėme žinių iš Vašingtono, aktyviai judėjome pažintiniais takais, degustavome, malėme miltus ir ragavome blynus Šlyninkos malūne, maudėmės Šventojoje. Dusetose žavėjomės Grafų Pliaterių tėvonija, jų statyta bažnyčia. Pro jaunuolį Bradesių ąžuolą (500 metų) vykome į Sartų apžvalgos bokštą, kurio aukštis 36 metrai. Aplankėme Antalieptės bažnyčią, pabuvojome Antazavės dvaro prieigose. Zarasuose  Dailės galerijoje stebėjome Nomedos ir Šarūno Saukų dailės darbų parodą, Apžvalgos ratu virš Zaraso ežero stebėjome sportininkų ant vandens pasirodymus. Pasivaikščiojome Sartų ežero pakrante. Tęsiame kelionę link Stelmužės ąžuolo, kuris yra seniausias ir storiausias ne tik Lietuvoje. Jis patenka į seniausių ąžuolų sąrašą Europoje. Spėjama, kad senoliui 1000-1500 metų.

Pasisėmę naujų įspūdžių, gerų emocijų, sužinoję ir atradę naujų idėjų, nors labai fiziškai pavargę, sugrįžome į namus.