Logopedėmis gimnazijoje dirba
Darbo laikas
| 
			 Savaitės dienos  | 
			
			 Darbo laikas  | 
			
			 Pietūs  | 
		
| 
			 Pirmadienis  | 
			
			 8.55 – 8.50  | 
			
			 13.00 – 13.30  | 
		
| 
			 Antradienis*  | 
			
			 8.00 – 11.36  | 
			
			 11.36 – 12.06  | 
		
| 
			 Trečiadienis  | 
			
			 8.00 – 12.35  | 
			12.35 – 13.05 | 
| 
			 Ketvirtadienis  | 
			8.00 – 12.35 13.05 – 14.00  | 
			12.35 – 13.05 | 
| Penktadienis | 8.00 – 12.30 | 12.30 – 13.00 | 
Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazija
Lazdijų Motiejaus Gustaičio Kučiūnų skyrius *
Kontaktai
Darbo laikas
Logopedė
| 
			 Savaitės dienos  | 
			
			 Darbo laikas  | 
			
			 Pietūs  | 
		
| 
			 Pirmadienis  | 
			
			 8.30 – 10.00*  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Antradienis  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Trečiadienis  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Ketvirtadienis  | 
			
			 10.55 – 12.31  | 
			
			 12.32 – 13.02  | 
		
| Penktadienis | 9.50 – 11.38 13.36 – 15.00  | 
			13.05 – 13.35 | 
Lazdijų Motiejaus Gustaičio Krosnos skyrius*
 
Specialioji pedagogė
| 
			 Savaitės dienos  | 
			
			 Darbo laikas  | 
			
			 Pietūs  | 
		
| 
			 Pirmadienis  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Antradienis  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Trečiadienis  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Ketvirtadienis  | 
			
			 8.00 – 10.54  | 
			
			 12.32 – 13.02  | 
		
| Penktadienis | 8.00 – 9.48 11.40 – 13.04  | 
			13.05 – 13.35 | 
Kontaktai
Logopedinės pagalbos paskirtis – didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių ugdymo veiksmingumą, įveikti arba sušvelninti kalbos ir kalbėjimo sunkumus.
Logopedo funkcijos gimnazijoje
- Įvertina mokinių raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos, kalbėjimo ar specifinių mokymosi sutrikimų;
 - Bendradarbiauja su mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais;
 - Sudaro individualias, pogrupines, grupines kalbos ugdymo programas ir jas taiko, šalina mokinių kalbos, kalbėjimo ir specifinius mokymosi sutrikimus;
 - Rengia ir naudoja logopedinės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas mokinių kalbos ir kalbėjimo lavinimui;
 - Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus, taiko logopedijos naujoves, dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos veikloje
 
Jeigu nerimą kelia vaiko mokymosi nesėkmės, kalbos ar kalbėjimo, skaitymo ar rašymo sunkumai, kreipkitės į gimnazijoje dirbančius specialistus, kurie visada pasirengę padėti.
