Įtraukios mokymosi priemonės – džiaugiamės ir išbandome

Kaip padėti vaikams mokytis, kaip įtraukti į mokymosi procesą, kaip sudominti? Šie klausimai sklando mokytojų, tėvų, pagalbos mokiniui specialistų bendruomenėse. Vienas iš akivaizdžių ir įtraukiančių būdų taikant universalųjį dizainą ugdyme – vizualinių priemonių naudojimas: komunikaciniai paveikslėlių rinkiniai „Bendraukime paveikslėliais”, komunikatoriai, edukaciniai žaidimai, kortelės, dėlionės. Šios priemonės mokiniams padeda suprasti sudėtingesnius dalykus ir paversti juos lengviau įsisavinama informacija, padeda susipažinti su naujais žodžiais, sakinių struktūromis, ugdo kūrybiškumo, komunikavimo, pažinimo kompetencijas. Siekdama padėti gimnazijos individualių poreikių mokiniams, aprūpinti juos alternatyvios vizualinės komunikacijos priemonėmis, paraišką UAB „Nordcurrent Group“ įmonei, priemonių įsigijimui teikė direktoriaus pavaduotoja ugdymui V. Spitrienė.

Prie projekto įgyvendinimo prisidėjusios
logopedė Violeta ir spec. pedagogė Edita

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Tvarkaraščiai
Gimazijos pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.55 – 15.40
Šeštokų skyriaus pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.30 – 9.15
  • 2. 9.25 – 10.10
  • 3. 10.20 – 11.05
  • 4. 11.25 – 12.10
  • 5. 12.30 – 13.15
  • 6. 13.25 – 14.10
  • 7. 14.20 – 15.05
Naujienų archyvas