Netradicinė pamoka “Švęsti ar nešvęsti Helovyną?”

Netylant diskusijoms viešojoje erdvėje apie tai švęsti ar ne Helovyną, Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos 7c klasės mokiniams kilo mintis panagrinėti šią temą plačiau. Vadovaujami mokyt. Birutės Stepulevičienės, mokiniai paruošė pranešimus apie Helovyno istoriją bei sukūrė klausimyną – viktoriną Helovyno tema. Savo žinias pasitikrinti galėjo ir kitų klasių mokiniai, kurie turėjo anglų k. pamokas spalio 27 d. Prie veiklų prisijungė mokyt. Ona Subačienė ir Ugnė Babkauskienė su mokiniais.

Na, o kokia gi šventė be linksmybių? Mokiniai paruošė įvairiausių atrakcijų ir žaidimų, pasipuošė kostiumais bei rinko originaliausią, taip pat mėgino išsiaiškinti kompozitorių, sukūrusį bene „helovyniškiausią“ muziką, nuo kurios šiurpuliai kūnu bėgioja. Kiekvienas mokinys išbandė savo jėgas užduočių metu, bet svarbiausia yra tai, jog moksleiviai praplėtė savo žinias apie šią šventę. Linksmybės nėra tikslas. Svarbu yra žinoti šventės kilmę ir simboliką – kodėl rengiamasi kostiumais ir kuo svarbios yra vaišės? Pamokos eigoje mokiniai patys surado atsakymą į iškeltą klausimą – švęsti ar nešvęsti Helovyną – ir pasidalino savo įžvalgomis vieni su kitais.

„Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.“
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas