Veiklos kokybės įsivertinimas

Veiklos kokybės įsivertinimą reglamentuojantys dokumentai

Veiklos kokybės įsivertinimai pagal metus

Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?

Per metus bendras gimnazijos mokinių mokymosi vidurkis pakilo +0,11 balo iki 8,2. Mokymosi kokybė padidėjo +5,5% iki 60%. Mokymosi pažangumas pakilo +0,86% iki 98,97%. Sumažėjo 1% nepatenkinamo ir 4% patenkinamo, padidėjo 1% pagrindinio ir 4% aukštesniojo pasiekimo lygio mokinių. Praleistų pamokų srautas sumažėjo 43%, nepateisintų pamokų – 32%.

Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?

Dauguma (95%) apklaustų tėvų teigia, kad bendra gimnazijos informavimo sistema jų poreikius atitinka. 81% klasių vadovų naujomis formomis bendradarbiauti įtraukė vidutiniškai 78% tėvų. Tėvų dalyvavimas klasių veiklų planavime padidėjo 5%. Mokinių patyčių lygis sumažėjo 22%. Su mokiniais vyksta daugiau mokymosi sėkmių aptarimų +4%. Aktyvių, iniciatyvių mokinių skaičius išaugo 2% (iki 32%).

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.30 – 9.15
  • 2. 9.25 – 10.10
  • 3. 10.20 – 11.05
  • 4. 11.25 – 12.10
  • 5. 12.30 – 13.15
  • 6. 13.25 – 14.10
  • 7. 14.20 – 15.05