Veiklos kokybės įsivertinimą reglamentuojantys dokumentai
Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika (patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-267) |
Veiklos kokybės įsivertinimai pagal metus
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas 2024 metais
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas 2023 metais
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas 2022 metais
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas 2021 metais
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas 2020 metais
- Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas 2016 metais
Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?
Per metus bendras gimnazijos mokinių mokymosi vidurkis pakilo +0,11 balo iki 8,2. Mokymosi kokybė padidėjo +5,5% iki 60%. Mokymosi pažangumas pakilo +0,86% iki 98,97%. Sumažėjo 1% nepatenkinamo ir 4% patenkinamo, padidėjo 1% pagrindinio ir 4% aukštesniojo pasiekimo lygio mokinių. Praleistų pamokų srautas sumažėjo 43%, nepateisintų pamokų – 32%.
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?
Dauguma (95%) apklaustų tėvų teigia, kad bendra gimnazijos informavimo sistema jų poreikius atitinka. 81% klasių vadovų naujomis formomis bendradarbiauti įtraukė vidutiniškai 78% tėvų. Tėvų dalyvavimas klasių veiklų planavime padidėjo 5%. Mokinių patyčių lygis sumažėjo 22%. Su mokiniais vyksta daugiau mokymosi sėkmių aptarimų +4%. Aktyvių, iniciatyvių mokinių skaičius išaugo 2% (iki 32%).