Tyrinėjimo meno kompetencija „Smalsumas“

Švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ tikslas – pažinti mokinių pasiekimų atotrūkius ir sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(-si) sąlygas kiekvienoje savivaldybėje. TŪM programą sudaro mokyklų tobulinimo sritys, kurios aktyviai sąveikauja viso projekto eigoje. Viena iš tokių yra „Tyrinėjimo menas“. Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos Mokytojų klubas – Tyrinėjimo meno kompetenciją „Smalsumą“. Nutarė įgyvendinti atlikdami tam tikras veiklas. Pagrindinis tyrinėjimo klausimas buvo: kaip smalsumo tyrinėjimu grįstas mokymasis gali didinti mokinių motyvaciją mokytis. Projekto metu kiekvienas klubo mokytojas kūrė ir išbandė naujus smalsumo ugdymo metodus, būdus ir idėjas. Vienas iš labiausiai pasiteisinusių ir mokinius sudominusių metodų buvo pojūčių panaudojimas pamokoje. Šiems metodams pristatyti pasitelkėme mokinių jau pamėgtą dirbtinį intelektą. M. Gustaitis kalbina du mokinius: Joną ir Adelę.

Kartu su Tūkstantmečio mokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra
Asociacija Kūrybinės jungtys
„Tyrinėjimo menas: partnerystė giliam mokymuisi“

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas