Integruotu ugdymu mokykloje siekiama, kad būtų prasmingai ir įdomiai (netradiciškai) susietos į visumą įvairių ugdymo dalykų sritys, kompetencijos.
Kovo 15 dieną tikybos mokytoja Daiva Česnulevičienė ir chemijos mokytoja Asta Eidukaitienė vedė jau tradicine tapusią integruotą tikybos ir chemijos pamoką „Šventes švęsk, uždavinius spręsk“.
Projekte dalyvavo 2gb klasės mokiniai. Pamokos tikslas buvo padėti mokiniams įtvirtinti įvairaus tipo chemijos uždavinių sprendimo įgūdžius, ugdyti pagarbą etninės kultūros tradicijoms, poreikį jas tęsti, skatinti pažinti liturginį kalendorių ir švęsti religines šventes.
Mokiniai dirbo grupėse. Dar prieš pamoką jie atliko namų darbą: paruošė pristatymus apie liturgines pavasario šventes, papasakojo jų kilmę, pasaulio ir lietuviškus papročius, susijusius su 40 kankinių diena, Blovieščiumi, Kazimierinėm, Juozapinėm ir Verbų sekmadieniu.
Po kiekvienos šventės skaidrių pristatymo mokiniai sprendė tai dienai „parinktą“ uždavinį apie suloje esančio cukraus procentinę koncentraciją, iš degančio degtuko susidariusio anglies dioksido tūrį, trąšų procentinę sudėtį ir kitus.
Nors chemija, tikyba ir etninė kultūra, atrodo, visai nieko bendra neturintys dalykai, tačiau ši pamoka įrodė- priešingai. Tokia integruota chemijos ir tikybos pamoka ne tik pagilino ir papildė antrokų žinias, bet kartu buvo ir gražus artėjimas bei pasiruošimas pasitikti šv. Velykas.
Šventes švęsk…