Vytauto g. 13, LT-67122, Lazdijai

(8 318) 51133

info@lazdijugimnazija.lt

5b klasės mokslo metų užbaigimas

Karštą gegužės 27  dieną mes,  5b klasės mokiniai, tėveliai ir auklėtoja, susiruošėme į žygį dviračiais. Ryte susirinkome mokyklos aikštelėje ir 10 valandą išvažiavome į trasą.

Pirmoji mūsų stotelė buvo Lazdijų turizmo centras. Ten mes pagilinome savo žinias apie Lazdijus, sužinojome naujos informacijos apie lankomiausias rajono vietas, piliakalnius, muziejus. Šiek tiek pailsėję, tęsėme kelionę toliau. Netrukus privažiavome kitą stotelę – aikštelę, kurioje sužinojome, kad Lietuvos ir Lenkijos sienos neutralioje zonoje 2003 metais pasodintas 18 ha ploto „Europos“ miškas, o 2004 m. – 0,8 ha  „Draugystės“ miškas (sodino Lietuvos ir Lenkijos delegacijos), skirtas įstojimo į Europos Sąjungą datai atminti. Šie plotai užsodinti pušų, eglių, beržų, juodalksnių sodinukais.  Kiek toliau pavažiavę sustojome ant Galadusio ežero kranto, kur matyti ženklas, skiriantis Lenkiją nuo Lietuvos.

Priartėjus pietų metui sustojome pavalgyti ir pažaisti, kartu atsakėme į auklėtojos klausimus. Po pietų kelionę tęsėme toliau – aplankėme Galinių mokyklą, kurioje mokėsi ir partizanas Adolfas Ramanauskas – Vanagas.

Įveikę 27 kilometrus, grįžome į Lazdijus. Nors ir pavargę, bet labai gerai nusiteikę, kad aplankėme daug įdomių ir gražių vietų, išsiskirstėme į namus.